lørdag 17. januar 2009

HURRA!!!!!!!!!!

Solen har kommet på knausen bak huset vårt.
Tatt med mobil, så ikke så bra kvalitet. Men må smi mens jernet er varmt. He he.
Så er det bare å vente med tålmodighet, for solen når ikke til huset vårt før i februar en gang.
Vi har en liten knaus,berg,fjell, vet ikke helt hva jeg skal kalle det foran huset vårt. Men poenget er at det skjermer for solen for vår del.
Resten av byen har sol stort sett hele vinteren.
Men flott er det ihvertfall når man kan skimte lysere tider.
Er ikke så imponert over den mørke vinteren jeg.

Uansett ønsker jeg alle en fortsatt super lørdag og en fin helg.

Klem Marit.





3 kommentarer:

Merethe sa...

Hei! Her skinte sola inn i stua for første gang i år. Endelig lysere tider i vente. I morgen blir det solboller til kaffeen, synd dere er så langt unna..
Klem Merethe

Anne-Berit sa...

Det går framover ja,her ser vi sola i Selforslia,på Båsmoen og rundt omkring,og bare det er jo helt herlig.Ikke mye snø hos dere ser jeg,lite her også,men det er no hvitt på marka.Ha ei fin helg alle sammen,vi snakkes vel.Klem fra mor!

h.espe sa...

Heisann...
Det har jo sin sjarm dette også, å gå å vente på at solen skal komme tilbake. I Hornindal, hvor jeg kommer fra, har vi to måneder, da solen er bak fjellene. Husker godt at vi som barn gjerne ville feire dagen da solen kom tilbake :o)

Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og herlig kommende uke!!

Stor klem fra Hildegunn