søndag 1. februar 2009

SPISEPLASSEN

Kjøpte for en tid tilbake dette spisebordet på Ikea.
Er veldig fornøyd med bordet, men jeg har noen høyryggete semsket brune stoler til.
Og i min lille stue ruver disse stolene noe forferdelig. Og mot alt det hvite, ikke noe fint.
Synes jeg.

Har nå sittet å lett på nett, for på møbelbutikkene her har jeg ikke funnet noe jeg syns er fint.

Så fant jeg Vita Rummet på nett. Nedenfor viser jeg noen av stolene jeg liker best.
Vet ikke priser på dem , for det stod ikke.
Hvis noen av dere vet om de har nettbutikk, gi meg et lite vink.




Foto: Vita rummet.
Er de ikke nydelige? Vannskelig å velge.
Håper dere alle har hatt en strålende fin helg. Ønsker dere alle en flott uke.
Klem Marit.

8 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig vakkert Marit har tenkt på disse stolene selv!
Ja jeg vet at det er flere som har opplevd det samme. Fått inntrykk av at dette ikke er førstegang ja!
Håper de leser dette og tar lærdom i det!
Velkommen innom skal du være!
Ha ei fin uke!
Klem!

Gerd, p, sa...

Hei sjønna at det er vanskelig å velge ,kjempe fine stoler å søte trekk.kjempe fin blogg du har.
Ha ein fin kveld

Strandly sa...

Hei Marit
Kjempefin blogg du har. Mange fine bilder fra hytta deres. Har akkurat fått lagt inn noen bilder på min blogg, dette skal bli spennende:) Er på utkikk selv etter noen nye stoler,kjempefine de du hadde bilde av.

Rose Love sa...

Hei ! Dette bordet skal jeg ha til Lysthuset mitt!
Men er såå langt til Ikea
Jeg må ha stoler som er stabelbare der, så da blir det vel Ikea der og.
Håper du får tak i noen som passer.

nelam sa...

Fine stoler, men skal du kjøpe nye? I tilfelle, hvorfor ikke trekke om de stolene vi har, i en lysere farge? ;)

lavendel mio sa...

For noen skjønne stoler,vanskelig å bestemme seg her ja:)
Ha en koselig kveld:)

Anne-Berit sa...

Hmm,har ikke fått med meg dette innlegget jeg,sorry.Fine stoler der ja.Håper du finner noen du blir fornøyd med.Klem fra mamma:o)

nelam sa...

woho! se hun som har fått seg tre-kolonne mal :D