søndag 25. mai 2008

NY RUNDE MED MALEKOSTEN



Så har jeg vært en runde med malekosten igjen.

Kjøpte meg et gammelt bord, med tanke på at det skulle males hvitt.

Men da jeg fikk det hjem ombestemte jeg meg.

Tenkte det skulle få være orginalt en stund.

Ga det en omgang med polish, og da så det riktig så pent ut.

For en stund.......





Her er jeg igang. Ingen vei tilbake. Hjemme spør de om hvorfor jeg maler

alt hvitt, når vi allerede har så mye hvitt. Jeg sier at akkurat derfor.

Det er bare så lekkert.




Syns det ble riktig så fint. Mønsteret på foten kommer godt frem. Glad jeg valgte å male det likevel. Ble sommerlig og fint. Riktig fornøyd med arbeidet.



Ha en fortsatt flott og sommerlig søndag.


Klem Marit.

3 kommentarer:

Kine sa...

Ååå så lekkert det ble!!Virkelig fint:)) Er så imponert over alle dere effektive damer her i blogglandia,som bare svosj-svosj,å vips,så er alt nymalt og lekkert!!Ta en tur hit og da vel??hihi!Ha en fortsatt strålende søndag:)

Mari sa...

ååå så lekkert bordet ble da:-) syns jeg såg at det skulle være loppis i kirklandet kirke snart, og dit må jeg nok tror jeg, og finne noen godbiter:-)
har ikke ikea, slike trekk til stolene tru???
ha en flott uke:-)

Anne-Berit sa...

her har det foregått ting i ei fart.Bordet ble knallfint,så flink du er.Ble lyst og lekkert borti tv-kroken.Klemz:o)