søndag 4. mai 2008

PÅ ØNSKELISTEN MIN:
Hos Potterybarn fant jeg disse bordene. De er bare et lite utvalg av alle de flotte bordene de har. Jeg elsker disse runde bordene med en tykk fot. Leter på bruktsidene på nett og finn.no ofte, for å se om jeg finner slike. Har da også funnet noen, men som oftest må varene hentes, og det er litt tungvindt. Og det kan bli ganske dyrt.
Men det er lov å ønske seg:-) og kanskje det kommer noe i butikkene. Syns det er litt rart at det ikke er bedre utvalg i møbelbutikkene. Kan ikke tenke meg at det er bare jeg som er på utkikk etter et rundt litt kraftig bord. Eller......
Ønsker alle dere medbloggere og alle dere andre en super uke.
Hilsen Marit.




Foto: Potterybarn.

10 kommentarer:

borghild sa...

Jeg har alltid syntes at det er så koselig å sitte og spise rundt et rundt bord. Det kan av og til kreve litt mer plass i rommet, men det er veldig fint!!
Og nyyydelige detaljer fra hjemmet ditt i innlegget under!!:-)
Ha en fin kveld! Klem B:-)

Anita sa...

Krever mye plass da med rundt bord, men er heeeelt enig i at det erveldig fint!! Har orndet litt på kjøkkenterassen jeg nå og skal se om jeg kan finne tak i møblene! Melder jo så flott være i enda flere dager så da er det bare å få de ut!! Johnny er borte noen dager igjen så da får mor ordne*ler*! Ungene er på sine steder, og jeg spiser lunsj akkurat nå, og leter etter litt positiv energi sånn at jeg får malt litt på fluktstolene hans:o) Kos dere! Klemmer fra meg!

h.espe sa...

Enig med deg, de bordene er kjempefine! Du må ha masse lykke til da, på jakten etter noe liknende...

Håper du nyter våren på nordmøre. Her i Oslo er det iallfall helt fantastisk om dagen. Æsj, bare så kjedelig at en må sitte inne på jobben...

Strålende uke videre til deg..!

Klem :o)

Pernille sa...

Lykke til med bordjakten! Jeg vet ikke hvor du skal finne et slikt bord. Men det dukker sikkert opp en dag;)
Den stolen på siste bildet ditt må jeg føre opp på ønskelisten min;) Den er jo skikkelig lekker:)

Så nedover bloggen din no. Jeg må si at du har en nydelig utsikt fra arbeidsplassen din. Heldige du. Hadde jeg vært der hadde jeg glemt barna og bare fotografert. Hi hi. Godt jeg ikke jobber der da:)

Ha en koselig kveld:)

Anne-Berit sa...

Heiiii,her var det mye fint ja,drømme drømme.Regner med du har et rundt bord med tjukk fot neste gang jeg kommer på besøk,hehe.Håper du finner et du liker.Her er alt bra,pappa har jobba til åtte i kveld,er vårmesse,jeg har vært hos Finn i formiddag,han har det tungt no,helt grusomt å se.Har nettopp skravla med Anita.No skal jeg ha meg en kaffekopp.Ha det kos alle sammen,klem fra mora!

Jeanette sa...

Flotte bord!:) runde bord er kjempekoslig å sitte å spise lange og gode middager med masseø god vin til!:) skulle jeg hatt nytt bord så hadde d definitivt blitt et rundt et:) fin fin onsdag til deg:)

Pernille sa...

Bare innom for å ønske deg og dine en kjempekoselig 17. Mai. Håper dere får bedre vær enn oss;)

Hipp hipp Hurra:D

Anita sa...

Hallo!!!! Må bare innom og ønske dere en flott 17. mai!!! Her er alt i rute og ungene er i seng!! Vi koser oss med vin i glasset og detektimen og lar helgefreden synke inn over oss;o) Hils alle sammen og kos dere imorgen!! Klemmer fra Anita!!

h.espe sa...

Nå er det blitt lenge siden sist! Håper det står bra til med deg.

Her i Oslo har vi hatt det surt og kaldt den siste uken, men i dag skinner iallfall solen, så da er det håp :o)

Ha det fint så lenge!

Klem:o)

Christinas låvebutikk sa...

Du er utfordret inne hos meg!
Ha ei fin uke!